![]() |
|
#11
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههه
والله فكرتنى باكتر موقف ضحكنى اول مرة انضرب في حياتى كنت في 5 ابتدائى وكنت جاية من الامتحان فجيت ملقتش حد عندنا في البيت روحت عند جيرانا اقعد عندهم لحد ماما ما تيجى من الشغل المهم بابا وماما جوم من الشغل وانا معرفش انهم جوم وهما ميعرفوش ان انا عند الجيران نزلوا قعدوا يدوروا عليا 4 ساعات وفي الاخر سلموا امرهم لله على انى تهت ورجعوا بقى البيت بالصدفة بنزل شقتنا لقيتهم بابا بقى راح واخدنا في الكورنر وقعد يضربنى على ايدى زى الاطفال اللى بيعملوا حاجة غلط وبيضربوهم على ضهر ايديهم ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه لحد دلوقتى كل ما افتكر بموت من الضحك على منظرى وهو بيضربنى على ايدى امتى اخر مرة اتضربت من اى حد ؟
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| (ممنوع, لعبة, الصراحة, الكذابين)..., يحول |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الاعضاء فقط ممنوع دخول المشرفين والمراقبين ..! | البسمه الخجوله | اضحك من قلبك | 4 | 08-25-2010 08:45 PM |
| 14 سؤال لكل شاب.ارجو الصراحة | manolly | عالم ادم | 22 | 11-02-2009 07:18 AM |
| محرج للبنات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اتمنى الصراحة | كونان | عالم حواء | 9 | 05-31-2009 01:16 AM |
| يا ريت الصراحة | البرنس الوحدانى | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 03-08-2009 09:09 AM |
| بنات الناس لعبة واختك مكتوب عليها ممنوع اللمس !! | كونان | عالم ادم | 2 | 11-11-2008 10:50 AM |