![]() |
|
#8
|
||||
|
||||
![]() دول شكلهم ناويين يعملوا جروب جامعة القاهرة وشكلهم كده هيحتلوا المنتدى ،،، ومش هنعرف ناخد معاهم حق ولا باطل طبعاً مش هنقول منورين لأن دى قليلة سعداء بتسجيلك معنا ياهدهد وطبعاً جايه من طرف الغاليين يبقى تعظيم سلام ونسمع النشيد الوطنى كمان اتمنى ان المنتدى يكون عجبك وياريت نشوفك معانا ع طووول وكل سنة وانتى طيبة ![]()
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| جنين, نورتينا |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قلبك حنين يانبى | admin | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 11-28-2010 12:38 AM |
| أصعب شوق&حنين&حب&لقاء&وداع | دبدوباية | المنتدى العام | 4 | 12-26-2009 04:48 PM |
| كان لنا حنين (فاروق جويدة) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 10-27-2009 09:30 AM |
| همسة حنين | al3ashk | منتدى نور الإيمان | 2 | 10-04-2009 11:38 AM |
| لعبة المقاومة الفلسطينية جنين | c.ronaldo25 | منتدي العاب الكمبيوتر | 2 | 04-29-2009 01:09 AM |