![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
اللعبى عبارة عن ان كل واحد هيختار سؤال محرج ويسأله
واللى يدخل بعديه يجاوب عليه.. ويختار سؤال يجاوب عليه اللى بعديه .. وكده يعني بس بشروط 1- مهما كان السؤال محرج ليك لازم تجاوب عليه 2- مش مسموح لحد انه يدخل يقرأ السؤال ولو لقا السؤال معجبوش يخرج ويزوغ ويقول محدش شافنى (انت وضميرك) 3-مش معنى ان الاسئله محرجه هنخرج عن نطاق الادب. احنا ناس مؤدبه ههههههه 4- على الاخ اللى دخل الموضوع يذهب الى اخر صفحة رد... اوكشن؟؟؟ وانا اللى هبدأ بأول سؤال............. يلاجاااااااااااهزين ؟؟؟؟ 7 7 7 اللى بعدى.. اية اكبر مقلب اخدتة فى حياتك ؟؟؟؟
__________________
افضل 15 مشارك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وحشتونى كلكم موووووووووت راجعه قريبا
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ((السؤال, المحرج)) |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لو جدع حل السؤال وليك منى 100 جنيه | MAGIC7 | اضحك من قلبك | 0 | 08-10-2010 02:00 AM |
| ما هو السؤال الذي لا تحب أن يسألك به أحد؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 9 | 02-24-2010 12:23 AM |
| حل السؤال ده *للازكيه فقط* | lost love | اضحك من قلبك | 2 | 01-21-2010 06:14 PM |
| وتبقى معلقه في رحم السؤال؟؟ | THE STAR | المنتدى العام | 5 | 12-11-2009 04:47 AM |
| مين يقدر يجاوب على السؤال ده؟؟؟ | karmen | عالم ادم | 40 | 08-12-2009 06:59 AM |