![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
يااااااااااااااااااااه
ايه يا محمود الغيبه الطويله دي واحشني والله وكلكم واحشيني بس الامتحانات فعلا بتفرق كل الناس عن بعضها ان شاء الله في بداية التيرم التاني كله يبقى تمام وانت تنتظم في الماجيك وسلملي على كل الناس بقى منور الماجيك من تاني يا زيزو وكل جروب جامعة كايرو منورين |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للجميع, سلامى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اسئله للجميع اتحدى حلها | lost love | المنتدى العام | 8 | 02-24-2010 10:54 AM |
| الف مبروك للجميع | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 22 | 02-19-2010 05:48 AM |
| السلام للجميع | zizo 97 | منتدى الترحيب والاهداءات | 3 | 12-22-2009 10:18 PM |
| نداء من قلبى للجميع | prince of alex | منتدى نور الإيمان | 2 | 06-03-2009 07:59 PM |
| سلامى للحبيب | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 7 | 04-27-2009 09:31 AM |