![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ده مش أتوبيس ده فيلا متحركة على شوية عجل أنا عايز اركبه شوية واروح بيه شبين وانطط على الناس اللى فى الكلية
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| يا مــن تبحث عن إنسان يفهمك | amira abdo | المنتدى العام | 2 | 02-28-2010 02:37 AM |
| لو بتحب شخص اوي تعالي هنا | amira abdo | المنتدى العام | 30 | 02-28-2010 12:06 AM |
| بتحب ولا مجروح | لؤلؤة البحر | عالم ادم | 4 | 09-27-2009 11:32 AM |
| مش عارف ده حب ولا إعجاب | البرنس الوحدانى | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 08-31-2009 06:21 AM |
| بتحب فى البنت اييييييييييييييييييه | البرنس الوحدانى | عالم ادم | 7 | 05-06-2009 11:44 PM |