![]() |
|
#91
|
|||
|
|||
|
ياللا يا راندا وريهم الشغل الكبير
|
|
#92
|
|||
|
|||
|
111111111111111111111
|
|
#93
|
||||
|
||||
|
2222222222222
الدور عليكى يا راندا علشان منسمعشى صوتك انتى كمان احنا بنضربك يا كارمن حاضر حضر الكهربة يا بنى علشان نكهربهم |
|
#94
|
|||
|
|||
|
3333333333333333333333
طب تعالى يا راندا ورونا بقى |
|
#95
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههههههههههه
هو دة الكلام يا جولدن مان ها فى حد تانى عاوز ينخطف |
|
#96
|
|||
|
|||
|
خلاص يا تماسيح نسيبهم شويه كده ما حدش يعد لغاية ما نشوف
يقدروا يعملوا ايه |
|
#97
|
|||
|
|||
|
طب انا الحقونى انتوا عملين تخطفوا وسيبنى انا حعيط بيضربوا جامد ..............
( ( ( ( ( |
|
#98
|
|||
|
|||
|
ما خلاص يا يوسف انت لسه نايم ما انت اتفك اسرك يا عم
|
|
#99
|
|||
|
|||
|
ايه يا يوسف ما كلكم اتفك اسركم
انت نايم واللا ايه واتخطفت انا وسلمى وراندا بس لسه فيه بنات فى المنتدى انتوا فاكرين ايه؟ ايه يا مانوللى وملاك الروح ويارا ولونلى جيرل انتوا فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
|
#100
|
|||
|
|||
|
ماشاء الله كله بيرد ومن غير أرقام
طب نروح فين دلوئتي ومين اللي ينخطف |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| التماسيح, السحالى, وحسن |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عصابة التماسيح | admin | عالم ادم | 113 | 08-26-2015 12:57 AM |
| سرع جهازك وحسن اداء النسخة مع Advanced System Optimizer 3.0 | Silver | منتدي البرامج العامه | 0 | 01-22-2010 02:28 PM |
| حديقه التماسيح - عجائب وغرائب الصور | lost love | الصـــور ومقاطع الفيديو | 3 | 01-21-2010 06:52 PM |
| أبو تريكة وفلافيو في الهجوم .. وحسن وبركات على الأطراف | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 10-18-2008 07:53 AM |
| شاهدو كيف يقومون بإطعام التماسيح | كونان | الصـــور ومقاطع الفيديو | 1 | 07-08-2008 01:23 PM |