![]() |
|
#17
|
|||
|
|||
|
مكنش ناوى يخير يوميها يا قلبى ليه ومكنش ناوى يخير من الاول معاك يا دوب دة كان بيرضى بس غرورة بيا وحبه ليا يا قلبى كان حب امتلاك
جميله اوى الاغنيه دى
__________________
افضل 15 مشارك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وحشتونى كلكم موووووووووت راجعه قريبا
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اكتبها, عجبتك, كلمات |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| [كلمات] | beckham | سلة المحذوفات | 2 | 01-23-2010 07:13 PM |
| (كلمات)......انا مين..... | الملاك الابيض | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 01-20-2010 02:09 PM |
| [كلمات] مصدومه | ملاك الروح | منتدي الفنون الادبيه | 5 | 01-17-2010 01:56 PM |
| في غيبتك كان الحزن عرش و أنا فيه سلطان | صانع الخيال | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 12-12-2009 03:14 AM |
| كلمات فوق المعاني | لمحه حب | سلة المحذوفات | 1 | 11-27-2009 03:56 AM |